Linia średnicowa u progu kolejnej znaczącej modernizacji

Temat ten dotyczy także prawobrzeża, więc i tu publikuję. Poza tym przypominam, że blogi nie dotyczą ciewawostek, a historii Warszawy i zasad eksploatacji. Jak widać jednak rzadko kto sięga do wieloletniej treści i wiedzy tam zawartej. Ciągle za to znajdują się tacy, którzy mają pretensje o to, że ostysatnie zdjęcie lub zdanie jest dla nich za trudne?

EKSPLOATYKA * TEROTECHNIKA

Miasto Jest Nasze tryumfalnie ogłosiło, że jego, a raczej przez nie odgrzany projekt ustanowienia stacji kolejowej w rejonie ul. Brackiej (dziś już ma to być pod Rondem de Gaulle’a jak w Paryżu) będzie rozważany przez projektantów modernizacji linii średnicowej w Warszawie. Obsesja na punkcie tego przystanku przypomina tę na temat przesunięcia stacji Stadion na wiadukt Targowej, mimo że jego odległość od następnego (Dw. Wschodni) jest tam za mała i że są tam łuki, na których przystanku być nie powinno. PKP Polskie Linie Kolejowe najpierw kręciły, a potem przyjęły to myślenie!

Drogi
dojścia do stacji aglomeracyjnych i metra (kolei miejskich) nie
powinny przekraczać 500 m, ale przecież bywają warunki lokalne,
gdzie jest konieczna odległość ciut większa. Przystanek Powiśle
znajduje się 500 m od brzegu Wisły i naprawdę nie ma żadnego
powodu by go do niej przysuwać. Faktyczna możliwość dojścia (i
dojechania) do niego z obszaru zabudowy to 300 m. Dojście do…

View original post 766 słów więcej

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s